Inpakstress - Reisverslag uit Linschoten, Nederland van Nienke Rooij - WaarBenJij.nu Inpakstress - Reisverslag uit Linschoten, Nederland van Nienke Rooij - WaarBenJij.nu

Inpakstress

Blijf op de hoogte en volg Nienke

22 Juni 2015 | Nederland, Linschoten

Ja, daar staat 'ie dan, in een hoekje voor mijn kledingkast. Mijn grote vriend die nooit groot genoeg (b)lijkt te zijn. Deze koffer heeft mijn eerste animatiejaar in 2013 mijn spulletjes veilig van en naar de Ardèche gebracht. Dit jaar mag hij naar Val de Bonnal.

Normaal gesproken ben ik een persoon die minstens 2 weken van te voren aan het bedenken is wat ze moet inpakken. Dit jaar is het net een beetje anders. Nog maar 3 dagen in Nederland in het verschiet en de inpakstress begint op te komen. Wat voor weer zal het worden? Welke all stars uit mijn collectie-in-wording wil ik mee? Wat voor nuttige dingen als een naai-setje of een spel kaarten komt elk jaar weer goed van pas?

Na enig research en jaren lange ervaring kom ik toch weer terug bij mijn oude inpak gewoonten, namelijk:

- Ten eerste de meest chille muziek aan, John Mayer wel te verstaan.

- Dan alle kleding uit mijn kast overhoop halen en op de grond gooien. Vervolgens de helft weer terug mikken en eens met een kritische blik kijken naar de inhoud die zich nu op de grond heeft verspreid.

- Nog één keer een selectie maken van de dingen die ik echt maar dan ook écht nodig zal hebben.

- De kleding oprollen zodat het niet teveel zal kreuken en ik meer plek overhoud in mijn koffer.

- En vergeet de oh zo handige inpaklijst niet uit het animatiehandboek. Hét medicijn tegen al uw inpakstress.

- Vergeet ook vooral niet de praktische tips uit dit filmpje!

https://www.youtube.com/watch?v=LIk8v__Osm8

Raar maar waar:
Het volgende schrijfsel zal in la belle France getypt worden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Linschoten

Nienke

Ja, het is weer zover. Deze zomer ga ik 2 maanden de animatie verzorgen op camping Val de Bonnal in la belle France met een super team!

Actief sinds 01 Juni 2015
Verslag gelezen: 858
Totaal aantal bezoekers 1640

Voorgaande reizen:

25 Juni 2015 - 23 Augustus 2015

Val de Bonnal

Landen bezocht: