HET mailtje - Reisverslag uit Linschoten, Nederland van Nienke Rooij - WaarBenJij.nu HET mailtje - Reisverslag uit Linschoten, Nederland van Nienke Rooij - WaarBenJij.nu

HET mailtje

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

01 Juni 2015 | Nederland, Linschoten

Het is twee uur 's nachts. Daar lig je dan, wakker, te staren naar het plafond. Alle minidiscoliedjes spelen zich als een remix af in mijn hoofd, inclusief de dansjes. Dan besef je pas dat je een animatrice bent.
De koffer aan de andere kant van het huis staart me al enkele dagen vol verwachting aan, ik hoor hem denken 'wanneer, wanneer, wanneer gaan we?!'.

Helaas waren er nog enkele dingen die ik voor mijn opleiding moet regelen zoals verslagen en tentamens. Ik open uit automatisme mijn mailbox met de verwachting dat er, zoals gewoonlijk, niet veel interessants en spectaculairs in zal staan. Met mijn gedachten heel ergens anders scroll ik door de lijst heen tot ik een Zomerjobs mailtje voorbij zie komen met als titel 'het nieuws waar je op zat te wachten...'.
Mijn hart maakt een sprongetje en ik open de mail. Yes, camping Val de Bonnal it is! Al springend en gillend ren ik de trap af hopend dat ik alle traptreden mee pak.

Chef d'équipe, verantwoordelijkheid, plannen. Deze woorden zullen de uitdaging vormen voor deze zomer. Met een topteam van 2 andere Zomerjobbers gaan we de gasten vermaken met alle leuke activiteiten die we in petto hebben!

Door middel van deze blog ga ik jullie op de hoogte houden (en een klein beetje jaloers maken) van dit avontuur.

Ce sera formidaaablee!